Organizovanje promotivnih aktivnosti jedan od imperativa pospešivanja prodaje

Organizovanje promotivnih aktivnosti (promocija) je jedan od najvažnijih marketinških alata u pospešivanju prodaje.

 

Naša kompanija ima preko devetnaest godina iskustva u pružanju outsource usluga pospešivanja prodaje, a sada ćevmo vam predstaviti organizovanje promocija kao jednog od najboljih marketinških alata za promociju vašeg Brenda na tržištu. Kako bi promocija bila uspešna, na početku treba definisati ciljeve – da li promocijom želite da privučete nove kupce, povećate prodaju odrđenog proizvoda ili možda da povećate svest o svom brendu generalno. Jasno definisanje ciljeva, pomoći će vam da usmerite ostatak planiranja.

 

Potom je važno da odaberete vrstu promocije – razmislite o različitim vrstama promocije koje su prikladne za vašu ciljnu grupu, potrebno je da razmotrite koje su vam opcije najbolje da li su to popusti, kuponi, besplatni uzorci I odabirite koje opcije najviše odgovaraju vašim ciljevima. Sledeći korak u planiranju promotivnih aktivnosti jeste da se isplanira vreme I trajanje – koji je najbolji trenutak da promovišete vaš proizvod/uslugu I Koliko će promocija trajati. Na primer praznici ili sezone (letnja ili zimska) su odlično vreme za promocije. U organizaciji promocija jako je važno I da odredimo ciljanu publiku. Ovo pomaže da se promocija prilagodi, a I kako bismo odabrali kanale komunikacije koji će najbolje dopreti do ciljane publike. Na primer, koriste se društvene mreže ili mailovi kako bi se doprelo do mlađih generacija ili štampani letci za stariju populaciju. Od velike je važnosti da kada želite da organizujete promociju razvijete svoju marketinšku strategiju, potrebno je izraditi detaljan plan marketinških aktivnosti koje će podržati promociju. To može uključivati oglašavanje na društvenim mrežama, kreiranje promotivnih aktivnosti materijala, dizajniranje vizuala. Nakon održane promocije, neophodno je meriti rezultate I analizirajte podatka.

 

Angažovanjem naše kompanije pomoći ćemo da što bolje organizujete vašu promociju.

Ostale aktuelnosti:

Kontaktirajte nas

Ukoliko vam je potrebna naša pomoć da unapredite vaše poslovanje, pošaljite nam upit.

Arhiva aktuelnosti

Arhiva MVM vesti od 2014. do 2021. godine