Mvm mali rečnik pojmova

MVM Group misli na sve one koji nisu iz ove oblasti ili tek ulaze u merchandising. Da bi uspeli da približimo što je više moguće nekih stranih reči i pojmova kao i samih skraćenica, svima koje interesuje, nadamo se da ćete naći ovde nekih korisnih pojmova i fraza koje su Vam potrebne – Vaš MVM Group team

brendiranje copy

Rečnik pojmova u merchandising agencijama :

Merchandising agencija :

Skup marketinških tehnika koje se koriste za optimizaciju prezentacije proizvoda u maloprodajnim objektima, s ciljem povećanja prodaje i poboljšanja iskustva kupaca.

POS materijal (Point of Sale materijal):

Reklamni materijal koji se koristi na mestu prodaje za privlačenje pažnje kupaca i promociju proizvoda. To uključuje displeje, plakate, brošure, i druge promotivne elemente.

Mystery shopping (Tajanstveni kupac):

Metoda procene kvaliteta usluge i iskustva kupovine u maloprodajnim objektima, pri čemu se istraživači pretvaraju da su obični kupci.

Retail merchandising:

Specifične tehnike merchandisinga koje se primenjuju u maloprodajnim objektima, s ciljem optimizacije izlaganja proizvoda i poboljšanja prodajnih rezultata.

Shopper marketing:

Marketinške aktivnosti usmerene na uticaj na ponašanje kupaca na mestu prodaje, s ciljem povećanja prodaje i izgradnje lojalnosti brendu.

Merchandising analiza:

Proces prikupljanja i analize podataka o prodajnim performansama, izlaganju proizvoda i ponašanju kupaca, s ciljem identifikacije mogućnosti za poboljšanje.

Merchandising strategija:

Planiranje i implementacija tehnika merchandisinga s ciljem postizanja specifičnih prodajnih ciljeva i poboljšanja iskustva kupaca.

Merchandiser:

Osoba koja se bavi postavljanjem robe u maloprodajnim objektima.

Planogram:

Vizuelni prikaz rasporeda proizvoda na policama u maloprodajnom objektu.

Promocije:

Razne marketinške tehnike koje se koriste za privlačenje pažnje kupaca i povećanje prodaje, poput popusta, nagradnih igara i degustacija.

Izlaganje proizvoda:

Način na koji su proizvodi prikazani u maloprodajnom objektu, uključujući njihovo pozicioniranje na policama, osvetljenje i vizuelnu prezentaciju.

Inventar:

Popis robe koja se nalazi u prodavnici.

Vizuelni Merchandising:

Fokusira se na vizuelne elemente u prodavnici, kao što su raspored, osvetljenje, i prezentacija proizvoda, kako bi se privukla pažnja kupaca.

Kategorijsko upravljanje:

Proces upravljanja proizvodnim kategorijama kao poslovnim jedinicama, sa ciljem optimizacije prodaje i profitabilnosti.

Lojalnost kupaca:

Stepen u kojem kupci preferiraju i nastavljaju da kupuju od određenog brenda ili prodavnice.

Tržišni udio:

Procenat ukupne prodaje u određenoj industriji koji ostvaruje određeni brend ili kompanija.

KPI (Ključni pokazatelji učinka):

Mjerljive vrijednosti koje pokazuju koliko efikasno kompanija postiže ključne poslovne ciljeve.

Trendovi u maloprodaji:

Aktuelni razvoj i promene u maloprodajnom sektoru, kao što su digitalizacija, personalizacija i održivost.

BTL kompanija (Below The Line):

Kompanija koja se specijalizuje za direktne marketinške aktivnosti usmerene na specifične grupe potrošača. Ove aktivnosti su usmerene na stvaranje direktnog kontakta sa potencijalnim klijentima, za razliku od ATL (Above The Line) marketinga koji koristi masovne medije. BTL aktivnosti uključuju promocije na mestu prodaje, degustacije, demonstracije proizvoda, direktnu poštu, i organizaciju događaja.

Dodavanjem pojma „BTL kompanija“ dobija se šira slika o marketing aktivnostima

  • Reference

    Poslednje vesti

    1000032380

    MVM Grupa na SAM Golden Night-u

    Sjajno smo se proveli prethodne večeri na Golden Night-u koji je Srpska Asocijacija Menadžera organizovala...
    ZOF5267

    MVM Grupa na SAM OPEN DAY-u

    Bilo nam je zadovoljstvo da prisustvujemo prvom ovogodišnjem SAM OPEN DAY-u Imali smo priliku da...
    1000030859 1

    Srpska asocijacija menadžera

    Srpska asocijacija menadžera proslavila je sinoć svoje punoletstvo i uspešno organizovala još jednu SAM GALA...

    Klijenti o nama

    Kontaktirajte nas

    Ukoliko vam je potrebna naša pomoć da unapredite vaše poslovanje, pošaljite nam upit.