Navigacija
Srpski jezik English language

Uslužni Merchandising u medicini

Merchandising u medicini (farmaciji) podrazumeva kombinaciju tehnika koje se odnose na raspored preparata i reklamnog materijala na mestu prodaje. Glavni zadatak MVM merchandising tima je pravilna demonstracija i ciljana lokacija preparata na policama i u objektu, a sve u cilju povećanja prodaje.

POZICIONIRANJE PREPARATA I PROMO MATERIJALA

Izlaganje i pozicioniranje proizvoda ima glavnu ulogu u podizanju prodaje i građenju brenda. Svakodnevno smo svedoci lošeg pozicioniranja preparata i reklamnog materijala u objektima (prazne police, neuredno mesto prodaje).

Primer dobrog i lošeg pozicioniranja merchandising u medicini
Primer dobrog i lošeg pozicioniranja

Loše pozicioniranje nastaje usled sledećih faktora:

  • preopterećenost osoblja
  • prevelik broj klijenata
  • nedostatak dispenzera (podni, stoni, šalterski)

Direktan uticaj nedostatka merchandisinga:

  • stvaranje loše slike o apoteci/kompaniji
  • slabija obaveštenost klijenata o proizvodu
  • slabiji odziv klijenata na akcije (prodaju)
  • isticanje roka trajanja proizvoda usled zapostavljenosti

tabela1

Za rešavanje ovog problema dobavljači su prinuđeni da razvijaju svoje merchandising službe i tako stvaraju nove troškove. Troškovi tima koji broji od pet do deset ljudi, u sopstvenoj merchandising službi, kreću se od 400 000 do 800 000 dinara

MVM GROUP SVOJIM KLIJENTIMA NUDI SLEDEĆE USLUGE MERCHANDISINGA

  • distribucija, pozicioniranje i dopuna POS materijala (u apotekama, zdravstvenim ustanovama, veleprodajama)
  • distribuciju, pozicioniranje i dopunu marketinških/prodajnih transparenata/predmeta (lifleti, štenderi, prodajni stalci, externo izlaganje, vobleri , svetleće reklame, itd.)
  • sređivanje primarnog ili sekundarnog mesta prodaje/izlaganja po unapred zadatom modelu
  • stručna prezentacija proizvoda klijenata ili usluga na mestu prodaje
  • istraživanje tržišta
    • prikupljanje informacija
    • praćenje konkurencije
    • ciljano istraživanje
    • obrada podataka
    • tržišna procena
  • kontrola postojećih merchandising službi: U slučaju da Vaša kompanija poseduje merchandising tim, MVM Group Vam nudi kontrolu merchandisera na terenu.
  • dodatni merchandising: Ukoliko je frekvencija Vaše robe visoka i Vaš merchandising tim ne uspeva da održi zadovoljavajuću prodajnu poziciju nudimo Vam uslugu dodatnog merchandisinga.

apoteka1 merchandising u medicini

INTENZITET RADA

U zavisnosti od potrebe, u mogućnosti smo da nedeljno obilazimo (uključujući sve aktivnosti unutar mesta prodaje) svaki objekat iz navedenih sistema. Na zahtev klijenta, a u skladu sa prodajnom ili marketinškom kampanjom, za veće objekte obezbeđujemo svakodnevno prisustvo naših merchandisera.

IZVEŠTAVANJE

Upotreba software-a i baze podataka omogućava nam da u svakom trenutku našim klijentima možemo ponuditi real time ažurrane izveštaje u nekoliko predefinisanih formata ili se može napraviti poseban izveštaj po želji klijenta.

izveštaj

Primer izveštaja

 KONTROLA MERCHANDISERA U REALNOM VREMENU PREKO SOFTWARE-A

Kontrola merchandisera u realnom vremenu - merchandising u medicini

PRESS CLIPPING

Farmakon

Merchandising u apotekama

Rešite sve Vaše probleme tako što ćete nas odmah kontaktirati i zakazati razgovor sa našim menadžerom ovde.

 

Više detalja i informacija u oblasti uslužnog merchandisinga u medicini možete pogledati na :

 

http://www.bionity.com/en/whitepapers/49803/outsourcing-in-pharmaceutical-industry.html

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI