Navigacija
English language

Organizacija promotivnih aktivnosti

MVM marketing organizuje sve promotivne aktivnosti koje se dešavaju unutar prodajnog objekta radi povećanja prodaje. Promotivne aktivnosti obuhvataju kreativne aktivacije na samom prodajnom mestu, kvalitetnije obeležavanje robe, pozicioniranje, povećanje broja polica, izgleda displeja, izradu i postavku POS materijala i isticanje cena. Organizacija promotivnih aktivnosti na prodajnom mestu je oblast delovanja na koju smo posebno ponosni.

 

ORGANIZACIJA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI SE KORISTI ZA :

  • unapređenje prodaje
  • jačanje imidža brenda
  • buđenje svesti kod potrošača
  • edukaciju osoblja u prodajnim objektima
  • pojačavanje efekata marketing kampanje

ORGANIZACIJA PROMOTIVNIH AKTIVOSTI SE SASTOJI IZ NEKOLIKO FAZA:

Ispitivanje tržišta

  • upoznavanje sa proizvodom
  • obilazak tržista od strane MVM promo menadžera
  • procena realnih mogućnosti za promotivne aktivnosti
  • ispitivanje promotivnih aktivnosti konkurencije

Kreiranje promotivnih aktivnosti

  • evaluacija ispitanih uzoraka
  • kreiranje promotivne poruke
  • izbor materijala za podelu kupcima
  • definisanje liste maloprodajnih objekata koji su predmet promotivne aktivnosti

Organizacija promotivnih aktivnosti

Prenošenje poruke

  • definisana promo poruka prenosi se putem mreže MVM promo saradnika na celoj teritoriji Srbije
  • poruka se prenosi direktno na mestu pozicioniranja / prodaje proizvoda

Distribucija promo materijala

  • MVM promo saradnici dele promo material ili proizvode na predviđenoj lokaciji
  • Izveštavanje o svim promotivnim aktivnostima

MVM Group insistira na kvalitetu i sinhronizaciji članova svog prodajnog / marketing tima, kao i na njihovoj komunikaciji sa klijentima. Naši merchandiseri zato sastavljaju detaljne izveštaje o svim promotivnim aktivnostima na terenu. Izveštaji se prosleđuju klijentima da bi pratili razvoj i efekte promo akcije. Zadovoljni klijenti imaju uvid u odgovornost naših radnika i delotvornost svoje marketing kampanje.

Organizacija promotivnih aktivnosti

Moderne marketinške kampanje sve više se specijalizuju i preporučuju proizvod uskom segmentu potrošača od koga se očekuje najbolja reakcija. Stoga, mnoge kompanije prave krizne marketinške budžete upravo na štetu ATL-a, a fokus stavljaju na lako merljive i u kratkom roku isplative BTL kampanje. Kupcu se tako nudi da vidi, oseti i proba proizvod, naposletku da kaže svoje mišljenje o krajnjem rezultatu. To je skup neprocenjivih podataka koji kreiraju novi koncept eksperimentalnog marketinga.

BTL aktivnosti podrazumevaju marketing prema bazama podataka, kampanju elektronskom ili klasičnom poštom, „affinity marketing“, sponzorske događaje i promotivna predstavljanja proizvoda u velikim trgovačkim lancima.

BTL je osim po merljivosti i fokusu čvršće vezan za prodaju iz još jednog razloga – BTL kampanja služi povećanju prodaje na licu mesta, jer su takve promotive aktivnosti osmišljene tako da stimulišu potrošnju.

ORGANIZACIJA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI – PREDNOSTI MVM TIMA

Organizacija promotivnih aktivnosti

  • kapilarna pokrivenost cele zemlje
  • tim čine radnici koje žive u mestima ili regionima koje pokrivaju
  • mogućnost brzog pokrivanja velikog broja maloprodajnih objekata na celokupnoj teritoriji Srbije (ova mogućnost je neophodan faktor uspešne promotivne kampanje posebno ako je praćena TV ili novinskom reklamom)
  • različite karakteristike članova MVM promo tima
    • pol
    • starost
    • obrazovanje
    • socijalni status
  • raznolikost karakteristika naših članova stvara fleksibilnu bazu za razne promotivne aktivnosti proizvoda i usluga naših klijenata.
  • sinergija MVM merchandising timova (saradnja na terenu, dopuna robe prilikom promocije, podrška…)

PROMOTIVNI TIM I GEOGRAFSKA POKRIVENOST 

  • 9 najvećih gradova stalni tim( Beograd, Novi Sad, Niš, Čačak, Kraljevo, Kragujevac, Kruševac, Subotica, Šabac )
  • 200 promotera
  • 15 promo lidera
  • 100 hostesa

MVM Group je u mogućnosti da organizuje promocije i u svim ostalim većim gradovima, turističkim mestima i sl.

Regionalna pokrivenost  :

 Prema zahtevu izveštavanje za sve zemlje, gde vršimo uslugu promotivnih aktivnosti, klijenti mogu dobiti kao univerzalan izveštaj zbog lakšeg praćenja i da se ne gubi na kvalitetu uspešno odigranih promocija.

KORIŠĆENJE NAŠIH USLUGA VAŠOJ KOMPANJI DIREKTNO OBEZBEĐUJE:

  • povećanje prodaje
  • građenje jakog brenda
  • buđenje svesti kod poslovođe i potrošača o robi
  • pristup valjanim i pouzdanim informacijama koje su od koristi za Vašu kompaniju

PRIMER IZVEŠTAVANJA I KONTROLE PUTEM SOFTWARE-A

Map5 PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

PRIMERI IZVEŠTAJA

izveštaj

Primer BTL izveštaja

KONTAKTIRAJTE NAS

MVM tim profesionalaca je tu za Vas šta god i kada god Vam zatreba, na lokacijama širom Srbije i regiona. Za više informacija budite slobodni da nas kontaktirate ovde.

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI