Navigacija
Srpski jezik English language

Organizacija promotivnih aktivnosti

MVM marketing razvija sve promotivne aktivnosti koje se dešavaju unutar prodajnog objekta radi povećanja prodaje, a obuhvataju kreativne aktivacije na samom prodajnom mestu, kvalitetnije obeležavanje robe, pozicioniranje, povećanje broja polica, izgleda displeja, izradu i postavku POS materijala i isticanje cena, organizovanje promotivnih aktivnosti na prodajnom mestu.

PROMO AKTIVNOSTI / DIREKTNI MARKETING KORISTE SE ZA:

  • unapređenje prodaje
  • jačanje imidža brenda
  • buđenje svesti kod potrošača
  • edukaciju osoblja u prodajnim objektima
  • pojačavanje efekata marketing kampanje

ORGANIZACIJA PROMO AKTIVOSTI NA MESTU PRODAJE SASTOJI SE IZ NEKOLIKO FAZA:

Ispitivanje tržišta

  • upoznavanje sa proizvodom
  • obilazak tržista od strane MVM promo managera
  • procena realnih mogućnosti za promotivne aktivnosti
  • ispitivanje promotivnih aktivnosti konkurencije

Kreacija promotivnih aktivnosti

  • evaluacija ispitanih uzoraka
  • kreacija promotivne poruke
  • izbor materijala za podelu kupcima
  • definisanje liste maloprodajnih objekata koji su predmet promotivne aktivnosti

promo2 PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

Prenošenje poruke

  • definisana promo poruka prenosi se putem mreže MVM promo saradnika na celoj teritoriji Srbije
  • poruka se prenosi direktno na mestu pozicioniranja/prodaje proizvoda

Distribucija promo materijala

  • MVM promo saradnici dele promo material ili proizvode na za to predviđenoj lokaciji
  • Izveštavanje o svim promotivnim aktivnostima

MVM Group insistira na kvalitetu i sinhronizaciji članova svog prodajnog/marketing tima, kao i na njihovoj komunikaciji sa klijentima. Naši merchandiseri zato sastavljaju detaljne izveštaje o svim promotivnim aktivnostima na terenu. Izveštaji se prosleđuju klijentima da bi pratili razvoj i efekte promo akcije. Zadovoljni klijenti imaju uvid u odgovornost naših radnika i delotvornost svoje marketing kampanje.

PROMOTIVNE TEHNIKE:

ATL –ABOVE THE LINE

Above The Line (iznad linije) predstavlja masovnu komunikaciju putem medija, kojoj je primarni cilj jačanje svesti o brendu. Ciljna publika zbog same masovnosti tog načina oglašavanja ne postoji. Neosporno je da ATL pomaže jačanju imidža kompanije na duže vreme. Dok su ATL tehnike su usmerene na masovni auditorijum, BTL tehnike su više usmerene na pojedinca.

BTL – BELOW THE LINE

Below the line (ispod linije) oblici su marketinške promocije proizvoda bez kojih se ne može zamisliti moderna i kompletna marketinška kampanja. Dok ATL dugoročno jača tržišnu poziciju, BTL momentalno unapređuje prodaju. BTL predstavlja finije podešene i na podacima zasnovane kampanje koje su zbog svoje specijalnosti lako merljive. BTL tehnike pružaju preduzeću jasan uvid u stopu povraćaja investicije.

 

promo1 PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

Moderne marketinške kampanje sve više se specijalizuju i preporučuju proizvod uskom segmentu potrošača od koga se očekuje najbolja reakcija. Stoga, mnoge kompanije prave krizne marketinške budžete upravo na štetu ATL-a, a fokus stavljaju na lako merljive i u kratkom roku isplative BTL kampanje. Kupcu se tako nudi da vidi, oseti i proba proizvod, naposletku da kaže svoje mišljenje o krajnjem rezultatu. To je skup neprocenjivih podataka koji kreiraju novi koncept eksperimentalnog marketinga.

BTL aktivnosti podrazumevaju marketing prema bazama podataka, kampanju elektronskom ili klasičnom poštom, „affinity marketing“, sponzorske događaje i promotivna predstavljanja proizvoda u velikim trgovačkim lancima.

BTL je osim po merljivosti i fokusu čvršće vezan za prodaju iz još jednog razloga – BTL kampanja služi povećanju prodaje na licu mesta, jer su takve promotive aktivnosti osmišljene tako da stimulišu potrošnju.

PREDNOSTI MVM PROMO TIMA

promo3 PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

  • kapilarna pokrivenost cele zemlje
  • tim čine radnici koje žive u mestima ili regionima koje pokrivaju
  • mogućnost brzog pokrivanja velikog broja maloprodajnih objekata na celokupnoj teritoriji Srbije (ova mogućnost je neophodan faktor uspešne promotivne kampanje posebno ako je praćena TV ili novinskom reklamom)
  • različite karakteristike članova MVM promo tima
    • pol
    • starost
    • obrazovanje
    • socijalni status
  • raznolikost karakteristika naših članova stvara fleksibilnu bazu za razne promotivne aktivnosti proizvoda i usluga naših klijenata.
  • sinergija MVM merchandising timova (saradnja na terenu, dopuna robe prilikom promocije, podrška…)

KORIŠĆENJE NAŠIH USLUGA VAŠOJ KOMPANJI DIREKTNO OBEZBEĐUJE:

  • povećanje prodaje
  • građenje jakog brenda
  • buđenje svesti kod poslovođe i potrošača o robi
  • pristup valjanim i pouzdanim informacijama koje su od koristi za Vašu kompaniju

PRIMER IZVEŠTAVANJA I KONTROLE PREKO SOFTWARE-A

Map5 PROMOTIVNE AKTIVNOSTI

PRIMERI IZVEŠTAJA

izveštaj

Primer BTL izveštaja

FOTOGRAFIJE SA NEKIH OD NAŠIH PROMO AKTIVNOSTI

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI