Navigacija
English language

MVM Group podržao najveću regionalnu konferenciju o marketingu 4. Marketing Summit Belgrade

Održana najveća regionalna konferencija o marketingu 4. Marketing Summit Belgrade 23.maja u Crowne Plaza Belgrade u organizaciji InStore magazina i Poslovne akademije Finance koju je podržao MVM Group

– 14 govornika iz Londona, Los Anđelesa, Ljubljane, Sofije, Sarajeva i Beograda
– okrugli sto sa očekivanimi i neočekivanim gostima
-1 7 sponzora, medju kojima i MVM Group
– 300 učesnika, koji su se edukovali, družili i poslovno umrežavali

Program:

Korišćenjem trendova do dodatne vrednosti za potrošače i vlasnike

  • Victoria Foster (content director, Trendwatching): Iskoristite priliku! (Overwhelm to Opportunity)
  • Rade Tričković (direktor, Httpool/Twitter): Globalni trendovi koji menjaju oglašavanje

Data driven & digitalni marketing donose nove prilike za rast

  • Marko Čadež (osnivač i vlasnik, BTS Inc USA): Građenje i merenje profitabilnog user engagement-a
  • Aleksander Mitrović (konsultant): Studija slučaja: Kako koristiti digitalni cunami za stvaranje dodatne vrednosti
  • Marko Putnik (direktor službe za marketing i komunikacije) i Gregor Miklič (stručni rukovodilac za inovacije i digitalizaciju poslovanja), Triglav Osiguranje: Digitalizacija u marketinškoj praksi – primer aplikacije Drajv

Core marketing koncept još uvek donosi višu marginu i profit

  • Yordan Zhechev (head of creative & parner, DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia): Zaboravimo na “digital, PR, promo, ATL, integrisani“ marketing…
  • Ismir Omeragić (osnivač, suvlasnik i CEO, Valicon BiH): Neuromarketing na delu – Upravljanje pažnjom utiče na odnose sa kupcima i naše prihode
  • Kosara Dangić Melentijević (osnivač i suvlasnik, Kabinet pivo): Studija slučaja – Diferencijacija na moderan način – praktični saveti

Iskoristite cunami da stvorite dodatnu vrednost i profit i postanete lider

  • Žuna Ljubičić (marketing execution assosiate, SAP West Balkans) & Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris): Vreme je za smislen marketing

Okrugli sto: Kako iskoristiti trendove za najbolje pozicioniranje u Srbiji i svetu

  • FCB Afirma, Dejan Nedić, direktor
  • Fox Networks Group, Marko Dacić, marketing manager, Srbija
  • Coca Cola, Nataša Đurđević, Commercial Strategy & Customer Marketing Direktor

Podsetimo se prethodne konferencije ovde.

 

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI