Navigacija
Srpski jezik English language

MVM Group podržao 3. FMCG Summit u Beogradu

MVM Group podržao 3. FMCG Summit koji se 24. novembra održao u prostorijama Crown Plaza-e u Beogradu u organizaciji In Store magazina.

FMCG Summit je najveća regionalna konferencija o trgovačkom sektoru koju InStore magazin već treću godinu za redom uspešno organizuje u Beogradu, Sarajevu, Skoplju i Zagrebu. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, bio je ujedno i najbrojniji do sad.

Cilj okupljanja ove vrste je razmena iskustava iz ugla dobre prakse, kao i ostvarivanje i učvršćivanje poslovnih kontakata. In Store magazin je zahvaljujući konceptu, temama i renomiranim govornicima uspeo da okupi veliki broj kompanija i učesnika iz regiona. Praksa je pokazala da je regionu potreban događaj ovog obima. Po odzivu učesnika i utiscima sa konferencije vidimo da svake godine svi učesnici dobijaju novu inspiraciju za poboljšanje svog poslovanja.

Ove godine blizu 500 predstavnika iz 161 kompanije razmenilo je iskustva, potražilo nova rešenja, nove pristupe tržištima, nove potrošače, a MVM Group osigurao nove partnere. Ovo je bila i odlična prilika za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Na ovogodišnjem FMCG Summit-u isprećeni su najrelevantniji primeri dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelni trendovi u FMCG industriji, a date su i prognoze za budućnost o promenama koje su na vidiku. U kreiranje programa uključeni su važni igrači iz FMCG sektora u regionu.

Teme FMCG Summit-a 2016

InStore magazin kao organizator je sa učesnicima definisao teme koje će biti posebno važne u narednom periodu, dok se 3. FMCG Summit osvrnuo na sledeće teme:

* Potrošač kao centar poslovanja
* Definicija prodajne strategije
* Strateško planiranje asortimana
* Aktuelni trendovi u FMCG industriji
* Opstanak tradicionalne trgovine u Srbiji
* Okrugli sto: Potrošač. Category management. Trendovi.

Govornici 3. FMCG Summit-a

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča, i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.

Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktorka agencije GfK), Marijana Kristić (direktorka sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić, generalni direktor Atlantic Brands-a, Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor kompanije Gomex, i Andrey Dvoychenkov, generalni direktor Nielsen Adriatic), dok je panel moderirala Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.

Korak ka umrežavanju sa obrazovnim institucijama

Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju putem video linka pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.

Zadovoljni smo što je MVM Group kao prijatelj samita i ove godine bio u prilici da doprinese razvoju trgovačkog sektora u zemlji i regionu.

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI