Navigacija
English language

MVM Group podržao 4. FMCG Summit u Beogradu

MVM Group podržao 4. FMCG SUMMIT BEOGRAD: inovacije i digitalizacija će obeležiti period pred nama

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji.

Konferencija FMCG Summit, najveći regionalni trgovački događaj u organizaciji InStore magazina pod jednim krovom je u hotelu Crowne Plaza okupila više od 450 učesnika iz sektora ritejla i robe široke potrošnje medju kojima i MVM Group .

Po utiscima učesnika, četvrti po redu FMCG skup u Beogradu, a dvanaesti u regionu, izborom tema i govornika ispratio je najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove i izazove.

Zaključak većine govornika je da će inovacije i digitalizacija obeležeti period koji je pred trgovačkim sektorom u Srbiji i okruženju.

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Kventina Rojea, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia i Entoni Sošića, generalnog direktora kompanije Mercator-S,  kao i vrlo dinamična prezentacija keynote govornika iz Velike Britanije, ritejl futurologa Metju Brauna.

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Peter Jagodič, generalni direktor distributerske kuće Mercata, Obrad Popović, director Domaćeg trgovačkog lanca (DTL) i Slobodan Vasilić, izvršni direktor Neoplante. Panelom je moderirao Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik NIN-a.

Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (GfK), Sandra Melihen (Universe Licensing), Ivan Krušković (Nielsen), Patrik Zupančič (Promo.fil), Ronald Luisser (Focus), Marko Derča (AT Kearney), Predrag Kurčubić (Ipsos) i Igor Javor (mStart).

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI