Navigacija
English language

Digitalizacija u merchandising -u, prodaji i istraživanju tržišta

Press Clipping:

Sinergija ljudi i softvera veoma je važna merchandising kompanijama, sve sa ciljem da menadžerima posao bude olakšan i da komunikacija bude daleko jednostavnija.

Prodajom, kao jednom od najzastupljenijih grana poslovanja, danas se možemo baviti iz automobila, aviona, kuće ili dvorišta. U svakom trenutku možemo GPS-om locirati ono što nam je potrebno, izanalizirati tržište, osmisliti idealnu rutu i „upa-kovati“ određenu poslovnu ponudu. Digitalizacija je omogućila praćenje i kontrolu zaposlenih. Možemo proveriti koliko se zaposleni zadržao u nekom objektu,koliko je dugo popunjavao pozicije, na kojoj se adresi nalazio u datom trenutku, koji vremenski period je proveo na određenoj lokaciji, pauzi, kao i kada je napustio svoje radno mesto.

Kada se ujedini jedna merchandising kompanija sa liderom u oblasti digitalnih tehnologija, uspeh i zadovoljstvo je zagarantovano.

Pišu za InStore magazin Nina Stojanović, HR menadžer MVM Group-e i Goran Opačić, direktor softverske kompanije Esteh

KOMPANIJE KOJE SU NAM UKAZALE POVERENJE

POGLEDAJTE KOMPLETNU LISTU REFERENCI